dinsdag 7 april 2015

7 april 2015...






" dag alleskomtgoed,

Hier komtallesgoed? Die vraag stel ik me elke dag: komt alles goed met mij? Is dat
de boodschap die jouw blog wil uitdragen? In welke situatie een mens ook zit, dat
het toch - ooit - goed komt? Hoe graag wil ik dat geloven!

Je blog heeft een tijdje stil gelegen; ik vroeg me af of je er niet terug mee wil
doorgaan. Voor mensen zoals ik die met die vraag opstaan en gaan slapen en
ergens reikhalzend uitkijken naar zalvende woorden uit zorgvuldig geselecteerde
gedichten of gedachten of foto's. Gewoon omdat ik daar kracht uit kan putten
omdat ik er zelf niet toe kom om mooie gedichten te zoeken, zelfs al heb ik ze
nodig.

Ik wil je verder niet lastig vallen of mij terug in je leven binnenwringen. Daar is niet
mijn plaats. Ik wil alleen maar laten weten dat je blog iets uithaalt en of je er mee
door kan gaan omdat het voor mij een vorm van digitale pennenvriendschap is.
Ergens op het web roert zich een verwante ziel en heb ik een plek waar ik eens
naartoe kan tussendoor om even te verwijlen bij woorden of beelden die mij iets
zeggen. Dat is genoeg.

groetjes,
komtallesgoed? "


Jo Claeys